W skrócie. O naszym serwisie.

Przy zakupie nowego sprzętu IT oferujemy także profesjonalne przygotowanie systemu operacyjnego:

  • aktualizacja poprawek,
  • konfiguracja według preferencji,
  • optymalizacja wydajności,
  • kopia bezpieczeństwa.

pogotowie

Kompleksowa opieka serwisu dotyczy sprzętu IT zakupionego i odbieranego przez Klientów osobiście w naszym salonie.

 

W przypadku problemów ze sprzętem nasz serwis oferuje korzystny PAKIET USŁUG do gwarancji:

szybka fachowa diagnoza

Znajdziemy przyczynę problemu ze sprzętem lub systemem operacyjnym i zadbamy o wykonanie ekspresowej naprawy. Nie ryzykujesz kosztów i straconego czasu użytkowania z powodu wysłania sprzętu do serwisu producenta z niewłaściwie rozpoznaną przyczyną niesprawności.

sprzęt zastępczy na czas naprawy

W czasie oczekiwania na naprawę gwarancyjną wypożyczymy zastępczy komputer lub laptop optymalny do multimediów, nauki i biznesu – pozwalający zapewnić komfort ciągłości pracy.

kompleksowy roczny przegląd

Wykonamy bezpłatnie czyszczenie układów chłodzenia oraz profilaktyczne testy podzespołów. Brak konserwacji skraca czas eksploatacji sprzętu i może być przyczyną kosztownych awarii.

 

Jeśli masz problem z laptopem zakupionym w dowolnym sklepie internetowym lub markecie, a nie masz pewności czy to wyłącznie wada technologiczna nie ryzykuj wysyłki gwarancyjnej D2D! Wykonujemy profesjonalne usługi diagnostyczno – serwisowe oraz szybkie naprawy usterek.  Zapewniamy własny transport lub kuriera KONKURENCYJNE CENY – KRÓTKIE TERMINY NAPRAW.

Możesz zlecić usługę poprzez Internetowy System Zgłoszeń Serwisowych. wypełnij zgłoszenie serwisowe